søndag 23. september 2012

Utvekslingsutfordring


Originalt postet fredag 27. april kl. 20:07

Hvor skal du dra på utveksling?
USA :)

Hvilken organisasjon reiser du med?
Explorius

Hvor kunne du aller helst tenke deg å ende opp?
Kanskje helst et varmt sted, for det gjør året enda mer annerledes enn livet i Norge :)

Har du fått vertsfamilie eller gjort stats/regionsvalg?
Har ikke kommet så langt i prosessen enda, men skal ikke gjøre stats/regionsvalg, pga at jeg vil ha en best mulig vertsfamilie.

Skal du på forbredelsesleir?
Det er hvertfall inkludert i prisen hos Explorius, så hvis jeg ikke må dra veldig tidlig, så regner jeg med det! :-) Da skal jeg til New York!

Hva gleder du deg mest til?
Jeg gleder meg mest til en ny livsstil. Den amerikanske kulturen, de vennlige menneskene, high school spirit, nye sporter, fine opplevelser og venner for livet.

Hva gruer du deg mest til?
Som alle andre sier - å reise fra familien og venner er vel det verste. Første skoledag gruer jeg meg også til, samtidlig som jeg gleder meg, sidem det er jo da den amerikanske hverdagen starter på ordentlig.

Kunne du tenke deg å prøve en ny sport?
Ja, helt klart! Vet ikke helt hva, men kanskje volleyball, cross-country(tror det er noe løpegreier) eller cheerleading(men jeg er stiv som en stokk, så tror ikke det går så bra. haha). Har spilt litt tennis, så har kanskje lyst til å prøve det og, i tillegg til at jeg spiller fotball, så har lyst til å gjøre det også egentlig :)

Hva tror du du kommer til å savne mest?
Familie & venner, hunden min, norsk mat, og Klæbu-vann(der jeg kommer fra).

Skal du på en arrangert tur med organisasjonen?
Jeg har superlyst til å dra til Hawaii og håper det går: ) Tror det kommer an på hvilken underorganisasjon jeg får.

Nevn fire steder du kunne tenke deg å besøke i landet ditt.
Hawaii, California, Washington, Texas. 

Tror du dette blir et bra år?
JA! Tror og håper det blir et uforglemmelig år med nye venner og mange brae opplevelser! :)
Tumblr_m1v4go7emc1rqg2djo1_500_large_large
080863660511b367ac343e26cfa0765d_large
Tumblr_m3057dnxq91rnm63so1_1280_large
bilder fra weheartit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)