søndag 23. september 2012

Studere i utlandet


Originalt postet onsdag 19. september kl. 21.37


Jeg tenkte bare at jeg skulle tipse om en veldig kul og nyttig side for dere som er interessert i nemlig det å studere i utlandet :)

Nettsida heter studereiutlandet.com, og her finner du nyttig info om (selvfølgelig) studier i utlandet.


Daniel som opprettet studereiutlandet.com skriver dette på nettsida:
"Jeg heter Daniel og er 23 år. For øyeblikket studerer jeg økonomi i England, noe jeg trives godt med og kan anbefale varmt. I min vennekrets er det flere som studerer i utlandet, og det var etter å ha snakket om hvor vanskelig det er å finne gode praktiske tips og råd fra utenlandsstudenter, at jeg startet dette nettstedet."


Trykk HER for å komme til siden(åpnes i nytt vindu) 
Litt inspirasjon :)



1 kommentar:

  1. Oi, skulle ønske jeg hadde den nettsiden før jeg dro til Amerika.. Oh well, går fint her uansett ;-)
    Har spørsmålsrunde på bloggen min nå, så hvis du har spørsmål om utveksling eller noe som helst annet, så bare spør i vei!
    http://ingridhagholtiusa.blogg.no/1348774747_sprsml.html :-)

    SvarSlett

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)