søndag 23. september 2012

En smak av USA


Originalt postet torsdag 6. juli kl. 22:06


Ja, nå er det fem dager siden jeg kom hjem fra USA. Jeg har nemlig vært i Miami og New York sammen med den ene storebroren min Øyvind og kjæresten/samboeren hans Helle :) Det har vært helt sykt! Jeg har opplevd så sinnsykt mye at jeg ikke kommer til å få klart å skrive med ord. Derfor skriver jeg heller ikke så mye mer i dette innlegget.
Her kommer det noen bilder fra The Land Of Opportunities! (ikke i noe bestemt rekkefølge, bildene er "blandet".)
New York
America...
 
Utsikt fra hotellet: Empire State Building
Times Square by day (bare en liten del selvfølgelig)
Times Square by night
Utsikt fra helikoptertur!

Venter på å få dra opp med helikopteret. Det gule er en redningsvest, haha 
Bildet var forresten veeeeeldig fint. Måtte ha et med den gule vesten, hehe:)
Naaaaaam! <3 Kanskje den finnes i Norge også, aner ikke...:p
Kommer sikkert til å oppdatere litt mer senere i sommer også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)