søndag 23. september 2012

Gratulerer med dagen!


Originalt postet torsdag 17. mai 2012 kl. 20:46


Rart å tenke på at jeg bare har en 17. mai igjen her i Norge før jeg drar til USA for 10/11 måneder! Håper alle hadde en suuuper 17. mai-feiring med familie og venner : -)
Her var det den våteste 17. mai på mange år, som det også stod i avisa. Likevel hadde jeg en fin, men rolig 17. mai. Fordi det regna var vi(jeg og Synne ) ikke ute så lenge, før vi dro til klæbuhallen og hørte korpset spille, noen sang solo osv. Veldig mange flinke folk! : D Det varte i ca to timer, og etter det gikk vi bare hjem igjen :)
Hadde ikke noen spesiell feiring hjemme, iom. at vi ikke har noen stor slekt. Spiste bare sodd med mamma og pappa :)
Tok veeldig få bilder, så måtte bare kutte bort ansiktet mitt for å ha et bilde. Tenke å legge tl et bilde av meg og Synne, meeeen nei! haha. ikke akkurat vellykkede bilder. Kransekakebilde er fra Weheartit.
551658-10-1337274490373_large

Den 14. mai hadde jeg bursdag og jeg ble 16 år! Litt rart å tenke på at jeg allerede er 16. SEKSTEN år liksom.  Bare to år til jeg kan kjøre bil, har stemmerett, kan drikke alkohol osv. Overgangen fra barn til voksen sjer så fort synes jeg. Først blir du 16, så 17 og plutselig er du 18 år og voksen. Da skal man egentlig være klar til å stå helt på egne ben, uten noen som helst hjelp fra mamma og pappa.
Jeg hadde hvertfall en kjempefin dag, til tross for at det var en helt vanlig mandag skoledag med både matte, tysk, naturfag og samfunnsfag. Jeg fikk en kjempekoselig film fra Synne med bilder og videoer fra opplevelser og hverdagslivet. En uvurdelig film på ca 33(!!) minutter ♥ Fikk også en tegning av Andrea ♥ KOSELIG DAG! : )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)