søndag 23. september 2012

Miami-bilder


Originalt postet mandag 23. juli kl. 22:00


Hadde jo tenkt å legge ut bilder fra Miami også, men det glemte jeg jo! Her er de :) (Praktisk informasjon: vi var først på et hotell ved stranda i tre netter, så et annet hotell midt i byen )
Meg på hotellet ved stranda (som dere antageligvis ser, haha)
Helle

 
 
Det jeg kjøpte på Sephora    sykt billig i USA! 
Haha! Akkurat da jeg skulle ta bilde av Miami Ink, kommer det en gammel dame

Inne i Miami Ink



Vi oppdaget ikke at det dugget på kameraet før vi kom inn, så bildet er litt uklart

Utenfor hotellet i byen

DASH - Kardashian-søstrenes butikk! Var veldig dyrt der, så kjøpte ikke noe

Leide bil og kjørte til Disney World!  



Gleder meg ENDA mer til utvekslingsåret etter denne turen! :D

 Har du vært i USA før? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)