søndag 23. september 2012

EXCITED


Originalt postet lørdag 18. august kl. 00:27


Nå gleder jeg meg helt SYKT til å få søknaden :D Får den i slutten av august eller starten av september! Herreguuuud som jeg gleder meg! :))
Dere andre utvekslingsstudenter som allerede har fått søknaden syns vel jeg er rar som gleder meg, men når jeg får den er jeg liksom et steg nærmere USA og mitt utvekslingsår! Og når jeg er ferdig med søknaden og har fått den godkjent, er det forhååååpentligvis en fin familie som vil ha meg i hus for nesten et helt år. Nesten litt rart å tenke på at noen velger ut akkurat meg til å bo hos seg når det er  mange andre å velge i! Hvis det i hele tatt finnes noen som vil "ha meg" da...
Sikkert noen andre utvekslingselever som kjenner seg igjen, eller er det bare jeg som er veldig sær, hehe? :) Please, ikke si at jeg er den eneste som har tenkt det 'a! 
Tumblr_m7lawrqut11rbijh0o1_500_large
haha, huff! så og si alle bildene jeg har brukt på bloggen til nå er bare tilfeldigebilder fra weheartit, bare for å ha et bilde i innlegget.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)