fredag 2. november 2012

Søknaden :D

Den 22. oktober fikk jeg ENDELIG søknaden! Jeg ble såå glad - endelig ett skritt nærmere USA liksom :)) Jeg hadde fått underorganisasjonen CETUSA(/CET), men siden jeg ikke så noe om regions-/statsvalg i søknaden sendte jeg en mail til min kontaktperson Explorius, Anna.
Neste dag ringte hun meg og forklarte at CETUSA ikke tilbyr stats-/regionsvalg. Jeg spurte om det var mulig å bytte underorganisasjon, fordi jeg har utrolig lyst til å bo sør i USA. Hun sa at det gikk fint an, men presiserte flere ganger at jeg ikke var sikret å komme dit jeg søkte meg. Jeg sa at jeg var sikker på at jeg ville bytte uansett, så det var greit :)



Den 26. fikk jeg ny mail fra Hanna om at min nye underorganisasjon var ICES. Denne søknaden var bare 13 deler lang og online :), i motsetning til CETUSA's som var 22 sider og alle arkene måtte skrives ut og fylles inn for hånd.... Så jeg ble veldig happy for det da :)
Bildet over er da menyen som kommer opp når du logger inn på søknaden. De røde kryssene blir grønne når alt på den "delen" av søknaden er ferdig utfylt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)