torsdag 10. januar 2013

Siste innspurt...

Edit: If you're translating this to English(via the Translate-thing on the left side), 
I have absolutely no idea why ------------------------------------------------------------->
is translated into DRAG.... haha!


...forhåpentligvis! Begynner å bli LITT lei av hele søknaden nå egentlig.. Men jaja, whatever

På mandag (7. januar) hadde jeg fått en e-post fra Hanna (kontaktpersonen min), hvor det sto info om regionsvalg - endelig!
Haha, ikke mobb mine paint skillls... :) Jeg prøvde å gjøre det litt mer oversiktlig, i og med at vi bare fikk en liste med tall og forkortelse for de forskjellige statene. Jeg har valgt nr 9 - Florida, Georgia, South Carolina.
Dette er vel den mest populære regionen, i følge ICES-gruppa på facebook, hvertfall.



På tirsdag, altså den 8. januar, var jeg til helsesøstera igjen. Denne gangen for å ta Meningokokkal-vaksinen og Tdap (Booster)-vaksinen.
Da jeg kom hjem tok jeg SLEP-testen som jeg hadde mottatt i posten dagen før. ICES må fra i år av, nemlig ha resultatet på SLEP-testen før man kan sende inn sin komplette søknad. Eller, man må legge til SLEP-testen i søknaden, da :)
For dere som lurer på det, så var det sånn "Section 1" og "Section 2" på det arket i midten. Der står der A, B, C, og D. Så skal man farge over det alternativet som er riktig. Hele Section 1 er en lyttedel, hvor man hører på den CD-en som er på bildet. Samtidig som man hører på CD-en må man se i heftet(til venstre på bildet). På lyttedelen, som er Section 1, skal man altså farge det alternativet som f.eks beskriver bildet i heftet best(dette er en av oppgavene på del 1). Man skal ikke skrive noe i heftet, bare på det arket i midten :)

I Section 2, trenger man bare heftet. Her er det litt forskjellige type oppgaver. Man har 45 minutter på seg på å fullføre denne delen :)

Jeg tror hvertfall testen gikk veldig bra, men det gjenstår å se etter at Hanna (kontaktpersonen min) har rettet den :) Hvis det har gått for dårlig, må jeg ta den på nytt.. :/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)