onsdag 2. januar 2013

Liten oppdatering

Litt om søknadsprosessen - Den 5. desember sendte jeg altså inn søknaden for siste gang og mottok en mail fra Explorius som godkjente den like etterpå. Det tok lang tid, men jeg ble ferdig. For dere som tror det ikke er noe stress - det er det, virkelig! Det er uendelig mange spørsmål du trenger svar på for å klare å fylle ut søknaden riktig. Selv om det er vedlagt en forklaring på søknaden når du får den, er det mye som ikke er helt klart hvordan man skal gjøre det. Jeg har ikke hørt noe etter at søknaden min ble godkjent, så regner med at den virkelig er godkjent og at jeg ikke trenger å endre noe på den :)
Siden ICES endret reglene (eller hva jeg skal kalle det), har ikke ICES statsvalg lenger (som jeg etter laaaang tid hadde bestemt meg for å ta selv om jeg egentlig var fast bestemt på at det skulle jeg ikke) og regionsvalget blir også endret. Eller,ICES deler nå USA opp i "nye" regioner som Explorius enda ikke har mottatt. Når ICES har fått de "nye" regionene, får jeg dem og jeg bestemmer meg for hvilken region jeg helst vil havne i og sender inn arket. Deretter er det sagt at ICES/Explorius (aner ikke hvem, haha) begynner å lete etter vertsfamilie :D

For å lese om hele søknadsprosessen min, trykk her :)

Tumblr_m2wsdhvzca1qm6frgo1_400_large
ikke noe relativt til innlegget, men noe jeg tenker endel på..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hvis du har noen spørsmål er det bare å stille de her, eller du kan bare skriv en hilsen :)